httpd-users mailing list archives

From Lynn Schaper <scha...@Colorado.EDU>
Subject Re: [users@httpd] Puerto
Date Wed, 30 Apr 2003 19:04:49 GMT
Es en el archivo APACHE-DIR/bin/apachectl.  Tiene que cambiar:

# the path to your PID file
PIDFILE=/usr/local/apache/logs/httpd.pid
#
# the path to your httpd binary, including options if necessary
HTTPD=/usr/local/apache/bin/httpd

Lynn
--
    Lynn Schaper                        Schaper@colorado.edu
    Information Technology Services     Central and Unix Services