openoffice-dev mailing list archives

From "Dennis E. Hamilton" <dennis.hamil...@acm.org>
Subject RE: Conocer el nombre del admnistrador
Date Fri, 17 Jun 2016 17:26:16 GMT
Lucrecia,

The Apache OpenOffice project is a volunteer-driven open-source project.  The project development
is conducted in English language.  The work is on public mailing lists and Internet-based
services.

To participate in the OpenOffice project, subscribe to this list, dev@openoffice.apache.org,
by sending an email message to dev-subscribe@openoffice.apache.org.

Also, please see "How to get started" at <http://openoffice.apache.org/get-involved.html>.

 - Dennis

Google Translate:

El proyecto Apache OpenOffice es un proyecto de código abierto dirigida por voluntarios.
El desarrollo del proyecto se llevó a cabo en el idioma Inglés. El trabajo está en las
listas de distribución públicas y servicios basados en Internet.

Para participar en el proyecto OpenOffice, suscribirse a esta lista, dev@openoffice.apache.org,
mediante el envío de un mensaje de correo electrónico a dev-subscribe@openoffice.apache.org.

También, por favor consulte la sección "How to get started" (Cómo empezar) a <http://openoffice.apache.org/get-involved.html>.

[orcmid]

Google Translate:

  Dear.
  My name is Lucrecia Llerena, currently made my doctoral studies
  Usability Open Source Projects, the reason for my email is to
  confirm the name of the Project Manager (Rob Weir =
  robweir@apache.org) who I need to send a request to work with
  the OpenOffice project.
  Beforehand I am very grateful for answering my requeridor.
  Lucrecia