openoffice-l10n mailing list archives

Site index · List index
From Przemko WP <gency...@wp.pl>
Subject Re: [SPAM] Re: Translation to polish
Date Wed, 10 Oct 2012 20:06:23 GMT
Odezwał się jeszcze jeden człowiek do tłumaczenia. Powiedziałem mu żeby
zaczekał aż ja zrobie swoje a potem on zweryfikuje czy Twoja i moja
praca się opłaciła i czy te tłumaczenia mają sens. Pozatym zapytałem
ludzi z Apache czy jest możliwość władowania tych plików z tłumaczeniem
do prawdziwego żyjącego okna żeby sprawdzić czy odpowiednie słowa są w
odpowiednich miejscach i żeby dopasować skróty klawiaturowe.

Pozdrawiam

Mime
View raw message