openoffice-l10n mailing list archives

Site index · List index
From Vladislav Stevanovic <stevanovicvladis...@gmail.com>
Subject Re: Problem sa konekcijom baze na aplikacije u novom office
Date Tue, 22 Oct 2013 13:19:39 GMT
Molim Vas da mi date sledeće podatke:
Na kom operativnom sistemu radite, koju verziju OpenOffice-a ste imali, da
li ste instalirali AOO 4.0.0 pre 4.0.1. i koje konekcije za Baze koristite
(ime i verzija, ako se koriste dodatno instalirane aplikacije koje služe
samo za povezivanje OpenOffice sa bazom).
Srdačan pozdrav
Stevanović Vladislav

Mime
View raw message