sqoop-user mailing list archives

Site index · List index
From "Antoine Pieretti" <anpieretti-...@airfrance.fr>
Subject AUTO : Antoine Pieretti est absent(e). (renvoi 18/08/2015)
Date Fri, 14 Aug 2015 14:02:42 GMT

Je suis absent(e) du bureau jusqu'au 18/08/2015

I'll answer your message as soon as I'm back.
Je répondrai à votre message dès mon retour.

Remarque : ceci est une réponse automatique à votre message  "execute sqoop
job with exception" envoyé le 14/08/2015 10:10:59.

C'est la seule notification que vous recevrez pendant l'absence de cette
personne.
--
Accédez aux meilleurs tarifs Air France, gérez vos réservations et enregistrez-vous en
ligne sur  http://www.airfrance.com

The data and information contained in this message may be confidential and subject to professional
secrecy and are intended for the exclusive use of the recipient at the address shown above.
If you receive this message by mistake, we ask you not to copy, use or disclose it. Please
notify this error to the sender immediately and delete this message from your system. Société
Air France - Limited company with capital of 126,748,775 euros - Bobigny register of companies
(France) 420 495 178 - 45, rue de Paris, Tremblay-en-France, 95747 Roissy Charles de Gaulle
CEDEX  Pensez à l'environnement avant d'imprimer ce message.
Think of the environment before printing this mail.
Mime
View raw message